Full version: Hej på er igen!
Harvey
Har inte varit inne här på odla på lääänge, visste inte ens vad jag hade för andvändarnamn osv, men nu, iväntan på våren, då vill man ju prata trädgård! Hoppas det är mycket aktivitet här, så att man kan bli av med en del av trädgårdsabstinensen!
Peztis
Ja, här är vi i år mååånga med abstinens!
Aqvakul
CITAT (Peztis @ 15-03-2010, 19:03) *
Ja, här är vi i år mååånga med abstinens!

yes.gif
Eva i Höga
Jo, här är bra aktivitet och trevligt har vi så välkommen tillbaka och prata växter och allt möjligt!
Fny
Hej hej från mig! shy.gif
Alba
Hej och välkommen tillbaka.
Ja nu när våren närmar sig spritter det i såfingrarna - vad är då bättre än att besöka Odla. smile.gif
Harvey
Och nu fungerar forumet för mig. jag försökte ändra min mailadress igår, sedan kunde jag varken göra inlägg eller något annat men Ingemar hjälpte mig så nu funkar det :-D Tack tack.
Såg dom första snödropparna igår, så nu går det mot vår även om vi har minst en halvmeter snö i trädgården.
Överbölingen
Hej du! Harvey, Här är det lugna gatan några veckor till. Än gäller sol och vita vidder.
Irene_L
Hej och välkommen tillbaks!! Åhhh har du sett snödroppar! Vad härligt! Blir sååå avundsjuk!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon