Full version: Maila.
Adri-Anne
andersen
Maila. till vem då?
Ralf
Jaha???
Adri-Anne
Maila om man inte har någon ström!!!!......Hur skall det gå till??? biggrin.gif biggrin.gif
andersen
maila? till nord amerika? pga att dom hadde ström avbrott i sommras laugh.gif laugh.gif ,och hur mailar jag till dom? laugh.gif
Adri-Anne
Jag måste vara i en av dom drabbade städerna i Nordamerika,först och främst, men där är jag ju utan ström och kan därför inte maila Aftonbladets reporter. biggrin.gif
Betty
CITAT (andersen @ 26-12-2003, 17:33)
maila? till nord amerika? pga att dom hadde ström avbrott i sommras laugh.gif  :lol: ,och hur mailar jag till dom? laugh.gif

Förlåt mej andersen för att jag inte kan hålla mej nu från att fälla denna komentar: Ditt inlägg passar riktigt bra ihop med din avatar!!! tongue.gif biggrin.gif biggrin.gif
OBS! Detta var skrivet med ett garv och glimten i ögat!!! wink.gif
andersen
Avatar
Den figur eller grafisk ikon som representerar en verklig person i ex.vis ett forum eller en chatt

betty jag bjuder på det laugh.gif
Ralf
ok nu e jag med. o jag är itne förvånad över att aftonbladet är den mest representerade tidningen på www.avigsidan.com.
Betty
Vad snabb du var Ralf!!! wink.gif
Adri-Anne
Det blev fel. biggrin.gif biggrin.gif
andreas i uppsala
Den har du snott från skrattnet eller hur
Adri-Anne
Så det såg du. laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon