Full version: Odla med P1
Alba
Brukar ni lyssna på radio - strax efter 10-nyheterna börjar nu Odla med P1.....ja inte "vårt" Odla - programmet heter bara så. yes.gif
Det brukar vara jättebra med många bra tips av trädgårdsexperten Maj-Lis Pettersson
Aqvakul
Kanonprogram - sänds väl lördag vid lunchtid också..
Red Top
Reprisen brukar gå på lördagar.

Nu vet jag att det är vår. Odla med P1 är tillbaka. yahoo.gif
Alba
Måndagar kl 10.03
Repris tisdagsnätter kl. 00.03 för nattuppar
Repris lördagar kl. 12.05
Meriona
Vad handlade det om idag då?
skogstroll
jag missade i morse grrr... men lyssnar i mobilen senare när jag ändå sitter och har ökentråkigt på bussen!
Alba
Det var telefonväkteri. Frågor bla om rangliga pelargoner, strandkrassing som inte ville gro, äppelträd som kaniner gnagt på, - ja det är vad jag minns.
De pratade de med en i Skåne och en i Piteå hur lång våren kommit.
Meriona
Telefonfrågor är alltid kul. Det är något liknande program här på P4 lokal ibland, frågor ibland om trädgård och ibland om natur. Synd att jag missade det då! sad.gif
EKLO
Jag brukar prenumerera på bla det programmet och tanka ned i min iPod. Annars kan man väl lyssna direkt från datorn, om man missar repriserna?
Alba
CITAT (Meriona @ 22-03-2010, 15:08) *
Telefonfrågor är alltid kul. Det är något liknande program här på P4 lokal ibland, frågor ibland om trädgård och ibland om natur. Synd att jag missade det då! sad.gif


yes.gif http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?t...e=&IsBlock=
Meriona
Bra idé! Jag får lyssna imorgon, idag är det jättekonstig uppkoppling här, var 5:e minut går internet ner helt. Helskumt!
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon