Full version: Hoppsan!
Biggan_
En kille hade tre fruntimmer på gång och kunde inte bestämma sig över vilket som skulle vara lämpligast att gifta sig med.
Han funderade ut en test.
Han tog ut 150.000 kr ur bankontot och gav dem var och en 50.000 kr.

Han talade om för dem att de skulle spendera pengarna som de ville.
Den första gick ut och shoppade, köpte kläder, juveler och besökte skönhetssalongen.
Hon gick tillbaka till killen och sade: "Jag har spenderat alla pengar för att du ska tycka mer om mig, för att vara vackrare, för att jag älskar dig".
Den andra gick ut och shoppade, köpte kläder åt honom, en platt teve, golfklubbor och sportskor. När hon kom tillbaka sade hon: "jag köpte alla dessa presenter åt dig för att du ska bli lyckligare, för att jag älskar dig".
Den tredje tog pengarna och investerade dem i aktier på börsen och inom tre dagar trefaldigade pengarna. Hon gick tillbaka lämnade de 50.000 kr till killen och sade: "Jag investerade dina pengar och tjänade mina. Nu kan jag göra vad jag vill med dem. Det gjorde jag för att jag älskar dig".
Killen började fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
Det tar tid för killar att fundera!!!
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
Och så valde han den som hade de största tuttarna!!!
Bengalow
Det skulle inte jag gjort! Allt utöver en handfull, är bara slöseri....
andersen
självklart.
Aqvakul
ett mycket manligt val... naughty.gif
malarmaster
föredrar nr 3 verkar vara hjärna där .Ulf
Aqvakul
CITAT (malarmaster @ 10-04-2010, 11:53) *
föredrar nr 3 verkar vara hjärna där .Ulf

absolut (allt annat lika...)
Alba
Är detta en beskrivning av mannen confused.gif flirting.gif
Red Top
CITAT (Alba @ 10-04-2010, 12:09) *
Är detta en beskrivning av mannen confused.gif flirting.gif

malarmaster
CITAT (Alba @ 10-04-2010, 12:09) *
Är detta en beskrivning av mannen confused.gif flirting.gif

stämmer tyvärr in på många män, men också på många kvinnor. nr 1 finns det alldeles för många av. Ulf
mamamaggan
Könsstereotypiskt , eller ? giggle.gif


Visst måste det väl finnas män såväl som kvinnor av alla sorterna , eller ? confused.gif
netha
CITAT (Biggan_ @ 10-04-2010, 11:41) *
En kille hade tre fruntimmer på gång och kunde inte bestämma sig över vilket som skulle vara lämpligast att gifta sig med.
Han funderade ut en test.
Han tog ut 150.000 kr ur bankontot och gav dem var och en 50.000 kr.

Han talade om för dem att de skulle spendera pengarna som de ville.
Den första gick ut och shoppade, köpte kläder, juveler och besökte skönhetssalongen.
Hon gick tillbaka till killen och sade: "Jag har spenderat alla pengar för att du ska tycka mer om mig, för att vara vackrare, för att jag älskar dig".
Den andra gick ut och shoppade, köpte kläder åt honom, en platt teve, golfklubbor och sportskor. När hon kom tillbaka sade hon: "jag köpte alla dessa presenter åt dig för att du ska bli lyckligare, för att jag älskar dig".
Den tredje tog pengarna och investerade dem i aktier på börsen och inom tre dagar trefaldigade pengarna. Hon gick tillbaka lämnade de 50.000 kr till killen och sade: "Jag investerade dina pengar och tjänade mina. Nu kan jag göra vad jag vill med dem. Det gjorde jag för att jag älskar dig".
Killen började fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
Det tar tid för killar att fundera!!!
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
och fundera och fundera och fundera
Och så valde han den som hade de största tuttarna!!!

rotfl.gif
zaaritha
Typiskt! -cry-.gif
Eva-Helene
CITAT (zaaritha @ 10-04-2010, 19:46) *
Typiskt! -cry-.gif

trostar.gif Såååja såååja smiley_small_hug.gif det finns ju undantag - det vet jag väldigt väl numera wub.gif
netha
Var det ingen mer än jag som tog den som en rolig historia ohmy.gif confused.gif
gammelnalle
Men HALLÅ!!!

Vi får inte reda på VEM han väljer/valde eller VARFÖR- kanske var det bara så att det råkade vara den med mest bröstomfång????

Jag känner ingen karl som har valt kvinnor p.g.a. stora UU- sen att många karlar är glada för att titta på UU är väl en helt annan sak??
Jag TROR att det är kvinnorna som TROR att de måste se ut på nåt sätt.... (gäller även Make-up)

b
Sussie F-Flower
CITAT (netha @ 10-04-2010, 20:27) *
Var det ingen mer än jag som tog den som en rolig historia ohmy.gif confused.gif



Haha, du är rolig du! giggle.gif
Jag visste inte HUR jag skulle kommentera mitt svar så jag skrev inget alls...
Jag fattade nog inte poängen, tror jag...? -Nu har jag funderat...

Det jag misstänker är poängen, är att han var så dum själv att det spelar ingen roll hur han fördelade pengarna... Han valde ju tuttarna ändå.... crying.gif

???-Korrekt?

Men JAG blev så imponerad över hon som dubblade pengarna, om och om igen, att jag låste mig nog där.. giggle.gif
netha
CITAT (Sussie F-Flower @ 10-04-2010, 20:35) *
Haha, du är rolig du! giggle.gif
Jag visste inte HUR jag skulle kommentera mitt svar så jag skrev inget alls...
Jag fattade nog inte poängen, tror jag...? -Nu har jag funderat...

Det jag misstänker är poängen, är att han var så dum själv att det spelar ingen roll hur han fördelade pengarna... Han valde ju tuttarna ändå.... crying.gif

???-Korrekt?

Men JAG blev så imponerad över hon som dubblade pengarna, om och om igen, att jag låste mig nog där.. giggle.gif

Kanske tänkte jag aaalldeles för lite när jag läste den ...
tyckte bara att den var "skitkul"

Han sket nog i slantarna ... för honom var tuttarnas storlek viktigast. rotfl.gif
Aqvakul
CITAT (netha @ 10-04-2010, 20:27) *
Var det ingen mer än jag som tog den som en rolig historia ohmy.gif confused.gif

jag.. smiley_small_hug.gif
netha
CITAT (Aqvakul @ 10-04-2010, 20:39) *
jag.. smiley_small_hug.gif

Åh vad lättad jag blir nu då smile.gif smiley_small_hug.gif
Sussie F-Flower
CITAT (netha @ 10-04-2010, 20:38) *
Han sket nog i slantarna ... för honom var tuttarnas storlek viktigast. rotfl.gif



Ja, men precis! Jag skrattade också högt... rotfl.gif fast när jag tänkte efter så visste jag nog inte vad som var vitsen ändå...

Han skulle intelligenbedöma kvinnorna men fällde sig själv... devil.gif -What a bastard!!!!

-NETHA!!!!
JAG tyckte att den va kul!!!! laugh.gif
pejori
CITAT (netha @ 10-04-2010, 20:27) *
Var det ingen mer än jag som tog den som en rolig historia ohmy.gif confused.gif


Jo jag... tummenupp.gif

Även ett ekonomiskt snille, kan ha stora tuttar. tummenupp.gif
Biggan_
CITAT (Alba @ 10-04-2010, 12:09) *
Är detta en beskrivning av mannen confused.gif flirting.gif


Nej absolut inte! Det var menat som en rolig historia berättad med glimten i ögat! flirting.gif

Intressant att killarna nappade först, för de fem första inläggen är skrivna av killar! giggle.gif
Aqvakul
Jag tyckte den var kul, därför att den visar att vi ofta inte gör särskilt rationella val - inte minst när det handlar om kärlek.
Biggan_
CITAT (Aqvakul @ 11-04-2010, 12:51) *
Jag tyckte den var kul, därför att den visar att vi ofta inte gör särskilt rationella val - inte minst när det handlar om kärlek.



Kärleken är blind sägs det, och då har storleken ingen betydelse - varken för man eller kvinna!
Motti
Och efter trettio år med en fru med stora tuttar som tog kål på både han och frun ångrade han sig nog att han inte tog hon som hade tumme med aktier giggle.gif Stora tuttar är väl bra en tid i ens liv men vid femtio har de en tendes att hänga på knäna rotfl.gif
Sussie F-Flower
CITAT (Motti @ 12-04-2010, 23:45) *
Och efter trettio år med en fru med stora tuttar som tog kål på både han och frun ångrade han sig nog att han inte tog hon som hade tumme med aktier giggle.gif Stora tuttar är väl bra en tid i ens liv men vid femtio har de en tendes att hänga på knäna rotfl.gif



-Galenpanna!!!! laugh.gif rotfl.gif
Motti
Moh naughty.gif a ?
Gossen Ruda
Varför testa först när det ändå bara gällde tuttstorleken? Dessa sk roliga historier med könsaspekter saknar för det mesta all logik, de är bara allmänt nedsättande. Tyckte sånt var roligt förr men har numera tröttnat rätt rejält.
Aqvakul
Bara jag som tyckte den var både rolig och tänkvärd? Inte är vi särskilt logiska när vi väljer partner, vare sig vi är man eller kvinna?
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon