Full version: signatur
boxer2
Hur ändrar jag min signatur här på odla?
Katten maja
Gå in under min kontrollpanel så hittar du ändra signatur
Berith
Men om det är "boxer2" du vill ändra får du kontakta Ingemar eller Göran så hjälper dom dej.
boxer2
CITAT (Katten maja @ 12-04-2010, 12:49) *
Gå in under min kontrollpanel så hittar du ändra signatur



Tack för hjälpen. biggrin.gif

CITAT (Berith @ 12-04-2010, 12:56) *
Men om det är "boxer2" du vill ändra får du kontakta Ingemar eller Göran så hjälper dom dej.



Tack men jag vill gärna behålla mitt allias. wink.gif
RitRat
Det borde nästan vara regel att alla användare angav sin odlingszon i en signatur. Det är lättare att förstå frågor och besvara dem om läsarna vet var i vårt avlånga land personen odlar.

Så det var trevligt att se att du skrev dit din zon, boxer2!
susanneedgren
CITAT (RitRat @ 13-04-2010, 11:01) *
Det borde nästan vara regel att alla användare angav sin odlingszon i en signatur. Det är lättare att förstå frågor och besvara dem om läsarna vet var i vårt avlånga land personen odlar.

Så det var trevligt att se att du skrev dit din zon, boxer2!


Håller med dig RitRat, har inte tänkt så långt.
Nu har även jag lagt till odlingszon.
Berith
CITAT (boxer2 @ 13-04-2010, 10:48) *
Tack men jag vill gärna behålla mitt allias. wink.gif

Trodde att det kanske var den du ville ändra, eftersom du redan hade fixat "signaturen" sen tidigare. rolleyes.gif
boxer2
CITAT (RitRat @ 13-04-2010, 11:01) *
Det borde nästan vara regel att alla användare angav sin odlingszon i en signatur. Det är lättare att förstå frågor och besvara dem om läsarna vet var i vårt avlånga land personen odlar.

Så det var trevligt att se att du skrev dit din zon, boxer2!



Ja jag håller faktiskt med dig RitRat. tummenupp.gif Det hjälper verkligen i frågor och detta är ju trots allt mestadels om blommor och då hjälper det verkligen. biggrin.gif
Meriona
Men vi som balkongodlar då....
Zon 2 plus 5 meter, funkar det? crazy.gif
Wilmer
Zonen står ofta i profilinfon, men då blir det omständigare att hitta förstås.
susanneedgren
CITAT (Meriona @ 14-04-2010, 12:03) *
Men vi som balkongodlar då....
Zon 2 plus 5 meter, funkar det? crazy.gif


Eller kanske zon 2 i ett väldigt gynnsamt läge, fritt från mördarsniglar och annat ofog.

Fast din balkong kanske är zon 1 pga läge?
Meriona
Egentligen tror jag att den är zon 8 för det dör så mycket där. Men det kanske beror på den blush.gif som har hand om vattenkannan....
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon