Irene_L
Idag tog jag ett kort på min första vårbukett och jag blev sååå himla nöjd med bilden. Ramen gjorde jag på PhotoScape. Jag satte ihop flera ramar så det blev som jag ville:



Vilken bild är du så där jättenöjd över?
Visa den gärna här!
netha
Så vackert! tummenupp.gif
Snöflinga

Verkligen fin bild tummenupp.gif duktig du är ...
Ingela i Segersberg
Håller med Netha. Jättefint! yes.gif
zissi
Fint med det blå som återkommer i ramen bravo.gif
Anma
Detta är absolut inte mitt bästa kort, men en av favoriterna från Londonresan i helgen, mest för ljuset och för att det är en sån annorlunda vinkel, eller vy eller vad man nu ska säga, på ett av de mest fotograferade motiven från London, London eye.

Olle A
Fin bild Anma! tummenupp.gif Morgon- och kvällssol kan ge väldigt fina bilder. Den här är min favorit just nu.

[attachment=49115:R_djur1.jpg]

Olle
Peztis
Jag har ett APS-foto som jag tog när jag var i Florida 1997 över havet vid S:t Pete. Det var solnedgång och jättefint, några fåglar som flaxade förbi. Vi passade på att framkalla fotona när vi var i USA, var vär 1/3 av priset här hemma då. Vi satt på en restaurang vid havet när jag tittade igenom fotona och servitrisen såg fotot och sa "Oh honey, you REALLY made it!". Det är verkligen något jag minns, just hennes spontana reaktion på fotot.
Jag har fotot inramat så det hänger i i trappen, i en ram som plockar upp färgerna så fint. Hade jag orkat släpa fram scannern hade ni kunnat få se det men nu orkar jag inte det så ni får tro mig när jag säger att det är riktigt snyggt! biggrin.gif

Kan ju ta ett kort med kamera av kortet på väggen också men det orkar jag inte heller - japp, jag är rätt lat emellanåt!
Klint
Irene å ni andra Ni är ju som proffsfotografer! Så jättefint komponerat skyller på att jag ä på jobbet men hoppas jag kan återkomma
Ingela i Segersberg
[attachment=49120:DSC08649.jpg]
Den här är en av mina bästa bilder. En blåmes som landat vid jordnötterna.
Irene_L
Tack för berömmet! Jag blev så glad att bilden blev så fin! Ändå har jag ingen systemkamera.

Anma, Olle och Ingrid.....underbara bilder! tummenupp.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon