Full version: Odla är FANTASTISKT!
Peztis
Vill bara uttrycka min glädje över detta forum som jag tycker är helt underbart! blomma.gif

Jag kan ställa frågor om i stort sett allt möjligt och få svar, många gånger med nya infallsvinklar.
Och minuten senare så är det JAG som ger någon ett svar på något som bekymrar någon eller över en undran - kanske jag kan komma med en ny infallsvinkel, jag med.

Så tack alla för att vi hjälper varandra med både stora och små saker här i livet!
smiley_small_hug.gif
Motti
Kan bara instämma smiley_small_hug.gif
Platinum
Håller fullständigt med
Alba
Ja visst är Odla fantastiskt. Bredden på frågor är så spännande. Det är sällan en fråga förblir obesvarad här.
Jag instämmer i ditt tack till alla hjälpsamma på forumet.
zissi
CITAT (Alba @ 28-04-2010, 18:54) *
Ja visst är Odla fantastiskt. Bredden på frågor är så spännande. Det är sällan en fråga förblir obesvarad här.
Jag instämmer i ditt tack till alla hjälpsamma på forumet.

tummenupp.gif smiley_small_hug.gif
Aqvakul
Visst är det fantastiskt hur mycket samlad kunskap och hur många hjälpsamma människor här finns! wub.gif
Eva i Höga
Instämmer, och dessutom mycket trevliga och vänliga medlemmar! tummenupp.gif
sommarhumla
Håller med alla ovan. Jag kände mig verkligen välkommen redan första gången jag upptäckte odla och ställde min allra första fråga.
Och jag tror till och med att jag även lyckats ge något råd i någon tråd.
Det är härligt att ni finns därute!!
xlxl67
Håller med. Ställer jag ngn av alla mina udda frågor på nätet så börjar jag alltid här flirting.gif
hattstugan
Kan bara instämma i hyllningskören till alla hjälpsamma här!!
Sussie F-Flower
Å jag med tycker samma sak! tummenupp.gif

Tack allihopa för allt ni ställer upp med! wub.gif kompiskram.gif smiley_small_hug.gif blomma.gif
netha
tummenupp.gif
Biggan_
CITAT (hattstugan @ 28-04-2010, 20:46) *
Kan bara instämma i hyllningskören till alla hjälpsamma här!!


Detsamma säger jag! rose.gif
Eva-Helene
Håller med ts! Tack alla ni som gör odla.nu till ett så toppenbra forum!
mamamaggan
Konstigt , satt här och tänkte detsamma . Härligt ställe att vara på är det .


000.gif
Samsara
Kan bara instämma i det som har skrivits, här är trevlig stämning på forumet också och det är svårt att hitta vissa forum är inte alls lika trevliga som här.

Avslutade just medlemskapet på AH (Aktiv hundforum) för många besserwiesser (?) och mycket negativ ton när man ställde frågor eller startade ny tråd.

Men här blir man ju glad av att komma in smile.gif


Eva i Höga
CITAT (Samsara @ 29-04-2010, 08:54) *
Men här blir man ju glad av att komma in smile.gif

tummenupp.gif
herkules
odla är bra, ett av de bästa på nätet faktiskt smile.gif
Gudrun i Göteborg
Håller med alla kompiskram.gif
Peztis
Jag blir så glad när jag läser alla era inlägg! Det är verkligen helt underbart att vi är så många som trots allt trivs tillsammans. wub.gif

Visst, ibland har man helt olika synsätt och ståndpunkt men generellt sätt så respekteras detta.

kram2.gif
Myosotis
CITAT (Peztis @ 29-04-2010, 19:00) *
Det är verkligen helt underbart att vi är så många som trots allt trivs tillsammans. wub.gif

yes.gif smiley_small_hug.gif
Alba
CITAT (Peztis @ 29-04-2010, 19:00) *
Jag blir så glad när jag läser alla era inlägg! Det är verkligen helt underbart att vi är så många som trots allt trivs tillsammans. wub.gif

Visst, ibland har man helt olika synsätt och ståndpunkt men generellt sätt så respekteras detta.

kram2.gif



Det som också är så spännande är att man kan bli riktigt goda vänner trots att man egentligen inte känner varandra så väl eller ens har träffat IRL.
Det är väl fantastiskt.
Nolbo
Jag vill också gärna stämma in i "Odlakören". Det är så många kunniga och roliga människor som har samlats här. bravo.gif blomma.gif Tyvärr försvinner tiden fort framför datorn........
Calypso_bulbosa
yes.gif Håller med Er,allesammans! kompiskram.gif
Uggi
Även jag känner mig välkommen här, trots min höga ålder. smiley_small_hug.gif
Meriona
Uggi det är just för din visdom vi älskar dig! tummenupp.gif
katah
Jag började fundera hur jag klarade av att odla i min trädgård under " tiden utan odla " ?
Visst får man mer idéer och nya frågor när man hänger med här, nya problem som man kanske
inte hade fått om man inte kommit på tanken att odla med grästäckning eller odla i sand,
eller provat på att fröså något konstigt växt.

Men hit kommer jag först med alla sina frågor om trädgården ,och är nästan hysterisk om
inte någon har svarat något smart inom en timme ... -fear-.gif tongue.gif
Meriona
sweatingbullets.gif Det där känner jag igen katah!
Inget svar och man tror att man är totalt idiotförklarad och nonchad! tongue.gif
Motti
Ibland är det för mycket lika dant !samma frågor och svar.Då försöker man att få igång ett nytt samtalsämne n eller få igång något nytt men då blir det väldigt svårt att etablera .!
renate
Instämmer i kören. smiley_small_hug.gif bravo.gif
netha
.
*Stintan*
Tycker det saknas alt i kören så.... angel_not.gif smiley_small_hug.gif
netha
..
Chamomille
CITAT (netha @ 04-05-2010, 22:35) *
..

yes.gif Det tycker jag också...

Edit: ..
*Stintan*
CITAT (Chamomille @ 06-05-2010, 11:48) *
yes.gif Det tycker jag också...


rotfl.gif rotfl.gif rotfl.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon