Motti
Ja här har snön vräkt ner i kväll fear.gif det ska väl inte bli vinter nu igen confused.gif Här går man och väntar på majvärmen och så blir det snö istället !twi attan säger jag va trist.
Gudrun i Göteborg
Hua! Här är det kallt och blåsigt. Brr.
Aqvakul
Fy f*n! thumbdown.gif
Huggorm
Det skulle tydligen ha kommit 5cm snö i Oslo i dag, men här tre mil utanför la den sig aldrig på marken, den smälte genast bort
lislena
Fy vad trist thumbdown.gif När ska värmen komma egentligen. Här är det kallt i Södermanland. Han där uppe får lägga av med att ge oss snö och kyla nu på ett tag. Vi har haft en lång och kall vinter så nu får det räcka....
Uggi
Jag väntar på lite värme för att åka till stugan och sommarrusta och sjösätta båtarna.
Gossen Ruda
Det har snöat idag i Kortedala i norra Göteborg. Som motvikt har jag fångat några bihanar på min buxbom.
Motti
Här vräkte det ner snöflingor stora som dasslock ju och taken är vita ännu -cry-.gif milde tid säger jag vilken vår ! slap.gif
Uggi
En fördel med det kyliga vädret är att vårblommorna håller sig längre, om man nu vill gå ut i kylan.
Olle A
Hos mig regnar det och är +4 grader nu. Hoppas att det inte är vitt när jag vaknar i morgon. no.gif

Olle
Motti
Ja det får man hoppas att det inte är vitt i morgon,man känner sig lite molocken nu thumbdown.gif
netha
Ingen snö hos mig idag, men - 7 inatt.
Sonen i Borås hade fått lite snö igår.
Motti
Nu går jag och lägger mig och hoppas att allt är grönt och vackert i morgon när jag vacknar igen :)Hoppas kan man väl alltid eller ? confused.gif
Huggorm
I Malungstrakten ligger det enligt uppgift 15-20cm snö
Alba
Fyyyy för snö nu - det är ju vår - måste man då berätta allt själv för vädergudarna.
masore
Här vid Västerbottenskusten haglade det ordentligt för ett tag sedan, men med 4 grader ute så försvann det snabbt. Tack och lov.
Motti
Var och tittade på sonen när han och hans lag spelad fotboll men jag tog vinterduffeln på mig och såg att andra också var vinterklädda och en del frös så de hoppade för de hade sommarkläder ,fy vad kallt det är ute känns som det skulle bli mer snö thumbdown.gif Inte kan man gå omkring i vårkläder i alla fall ja kan kan man väl men då förfryser man ju g.gif Och man vill ju sätta ut blommor plantera så frön och sätta potatis vet jag !men det går ju inte i den här kylan confused.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon