Full version: Är detta ett virus?
sqrulan
Jag har ju ett suveränt virus program men nu blev jag orolig

Det såg så udda ut? Kanske jag är rädd för spöken!?

Kanske man ska vara rädd för Odla i fortsättningen, vad har dom för viruskoll egentligen? Jag har endast varit här ikväll??
Jag måste skriva igen för att det jag läser nu(det jag skrev) alltså blev normalt igen??? Ja det spökar kanske i min hjärna!!!? confused.gif
Platinum
CITAT (sqrulan @ 07-05-2010, 23:28) *
Jag har ju ett suveränt virus programm men nuy blev jag orolig?
Kolla: ....
Det såg så udda ut? Kanske jag är rädd för spöken!?


Varför kom jag till min inloggningssida med våra konton när jag klickade din länk?

Edit: Redigerat på förfrågan av TS.
netha
Är det något du fått till din Hotmail?
sqrulan
Redigerat!

netha
CITAT (sqrulan @ 07-05-2010, 23:35) *
JAAAA!!! Så konstigt så öppna inte för gudskull!!!

Jamen det är väl ingen mer än du som kan öppna post du fått på din Hotmail
sqrulan
Vissa bokstäver var utbytta mot andra bokstäver??? Jag tänkte men va?? Så mitt virusprogram sa "öppna inte" så jag gjorde inte det men jag var inne i maillänken eller va det heter?
Jag kanske ser spöken??
Huggorm
CITAT (sqrulan @ 07-05-2010, 23:39) *
Vissa bokstäver var utbytta mot andra bokstäver??? Jag tänkte men va?? Så mitt virusprogram sa "öppna inte" så jag gjorde inte det men jag var inne i maillänken eller va det heter?
Jag kanske ser spöken??

Var det Å, Ä och Ö som var utbytta mot andra bokstäver? Det blir så ibland när datorn hoppar över på amerikansk teckenuppsättning. Troligtvis inget att oroa sig för
sqrulan
Jo så var det men jag fick ett mail där det stod "donotopen" och jag fattade inget! Sen var det kört, bokstäverna blev konstgia, nu är dom normala hoppas jag!
Jag "öppnade" inte tack vare mitt super Norton 360.
Men sånna mail brukar jag aldrig få så det skrämde upp mej ordentligt, förlåt om jag ropar på hjälp i onödan!!!! -fear-.gif
Alba
Jag förstår om du blir uppskrämd - det blir jag också när jag får konstiga saker man inte förstår. Det är ju bättre att reagera en gång för mycket än att nonchalera det.
Du kan ju mejla det till Hotmail och höra vad de säger.
Elisabeth-Västkustkolonisten
Men jag förstår inte varför man lägger in här en link om man misstänker att det är ett virus????
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon