aanderss
Finns de värkligen tjejer som vill ha orefarna killar? Jag börjar tvivla.

skulle kanske istället ha skrivit killar som inte är så mycket erfarna
Biggan_
Varför tvivlar du på det? Alla erfarna killar har ju en gång varit oerfarna!
aanderss
för man har fått höra de i bland och blivit dumpat för de med
Biggan_
CITAT (aanderss @ 16-05-2010, 22:51) *
för man har fått höra de i bland och blivit dumpat för de med


Tråkigt att bli dumpad för det! ...och då var det ändå inte rätt tjej för dej!
Huggorm
Det är märkligt det där, kvinnor vill inte ha oerfarna män, men män har inget emot oerfarna kvinnor confused.gif
Biggan_
CITAT (Huggorm @ 16-05-2010, 23:02) *
Det är märkligt det där, kvinnor vill inte ha oerfarna män, men män har inget emot oerfarna kvinnor confused.gif



Ja då skulle det ju jämna ut sej!
aanderss
mm mänskorna är underliga ibland. Jag själv har inget i mot kvonnor som är oerfarna eller nästan på de
Bengalow
Då är det ju inte dig själv du pratar om. Du har ju erfarenheter, låter det ut som?
aanderss
gör de ? hur menar du då
Bengalow
Du säger att du tycker bäst om vissa slags kvinnor, dom som knappt har erfarenhet. Då har du alltså märkt skillnad på de damer som har erfarenhet och dom som inte har det. Alltså har du erfarenhet.....
aanderss
nä jag har ingen stor erfarenhet men de som har erfarenhet kräver att man själv måste ha de och de är de jag inte tycke rom
theseraphim
Du har inte funderat på om det är Dina egna krav som ställer till det för dig???
aanderss
nä jag vet inte. Jag har inga stora krav alls
Huggorm
Man får inte verka "desperat", för då backar tjejerna direkt. Det fungerar ofta bättre om man från början bestämt sig att man inte skall försöka hitta någon partner den dagen, för då blir man lite mer avslappnad.
Elisabeth-Västkustkolonisten
aanders tycker du om dig själv? För det är ju nästan en förutsättning att man gör om andra skall tycker om en.

Och man har då också en hel annan utstrålning. Är man nöjd med sig själv så brukar det går lättare. Sen tycker jag ( vet inte) att du kanske söker för aktivt, händer det så händer det.... och om det är i kassan hos konsum

Lycka till

Elisabeth
aanderss
mm jag vet
Aqvakul
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 17-05-2010, 09:38) *
aanders tycker du om dig själv? För det är ju nästan en förutsättning att man gör om andra skall tycker om en.

Och man har då också en hel annan utstrålning. Är man nöjd med sig själv så brukar det går lättare. Sen tycker jag ( vet inte) att du kanske söker för aktivt, händer det så händer det.... och om det är i kassan hos konsum

Lycka till

Elisabeth


Klokt sagt! tummenupp.gif
aanderss
CITAT (Elisabeth-Västkustkolonisten @ 17-05-2010, 09:38) *
aanders tycker du om dig själv? För det är ju nästan en förutsättning att man gör om andra skall tycker om en.

Och man har då också en hel annan utstrålning. Är man nöjd med sig själv så brukar det går lättare. Sen tycker jag ( vet inte) att du kanske söker för aktivt, händer det så händer det.... och om det är i kassan hos konsum

Lycka till

Elisabeth


vad bra skrivet. Jag kollar just nu på mötesplatsen men där händer inget dvs ingen läser om mig där trotts att en tjejkompis läst igenom min profoíl och ändrat lite i den.
netaave
För det första måste du ge upp tanken på att det måste leda till ett förhållande. Inget skrämmer bort en så som en desperat sökare. Dom blir helt enkelt får mycket "på"
Försök i stället gå in för att träffa nya kompisar av båda könen.
Vad har du för intressen? Är du med i någon förening? Kan du tänka dig att gå ut och dansa?
Är du medlem i NF? (New friends) dom gör flera resor och har många träffar per år?
http://www.newfriends.se/
Det är ingen kontaktsight eller förening där man söker ny partner egentligen, men man lär känna en massa kul folk man kan göra roliga saker med.
Det är väl där man kanske kan börja.
Lycka till!
aanderss
ja jag är inte despret men var kanske de häromndagen för jag blev ju dumpat utan att veta varför och det var ju hennes kompis som sa de till mig. sådant är inte vackert.

CITAT (netaave @ 17-05-2010, 11:02) *
För det första måste du ge upp tanken på att det måste leda till ett förhållande. Inget skrämmer bort en så som en desperat sökare. Dom blir helt enkelt får mycket "på"
Försök i stället gå in för att träffa nya kompisar av båda könen.
Vad har du för intressen? Är du med i någon förening? Kan du tänka dig att gå ut och dansa?
Är du medlem i NF? (New friends) dom gör flera resor och har många träffar per år?
http://www.newfriends.se/
Det är ingen kontaktsight eller förening där man söker ny partner egentligen, men man lär känna en massa kul folk man kan göra roliga saker med.
Det är väl där man kanske kan börja.
Lycka till!

är du medlem där på newfrends? hur tycker du den är
Solstorm
Det finns ju kvinnor med begränsad erfarenhet också, kanske trivs de bättre tillsammans med någon som inte är någon storcasanova.

Många år sedan jag var singel nu men jag kan ändå känna att casanovor som ligger runt och skryter med sina erövringar ger mig avsmak. Erfarenheten har lärt mig att de inte brukar vara den trogna typen och absolut inget att satsa på.

Om det är en datingsite du skrivit på så brukar där nog finnas betydligt fler killar än tjejer på de sidorna och det är nog väldigt många killar som inte får något napp där. Satsa på något intresse du har och försök få kompisar där istället. Rätt vad det är så träffar man kanske på kompisens kusins kompis eller nått som kan vara av intresse.
Eva-Helene
CITAT (aanderss @ 17-05-2010, 11:28) *
... jag blev ju dumpat utan att veta varför och det var ju hennes kompis som sa de till mig. sådant är inte vackert.


Nämen! Fy så hemskt! Det var riktigt ruttet gjort! ranting.gif
Du aanderss, vilken tur ändå att hon visade vilken rutten typ hon var innan det hade gått längre tid!

Och så det här med kvinnor visa oerfarna/erfarna män - det är så olika så! Mitt råd till dig: börja inte prata sex förrän ni träffats ett par/tre gånger. Många killar börjar med sexpratet redan efter tre meningar wacko.gif Det är inte att visa sig seriös. nono.gif
Och, sist men inte minst: när du träffat någon som lyssnar på vad du har att säga och som du gillar att lyssna på vad hon har att säga - är det något att bygga på! kompiskram.gif
Orkidétjuven
Jag tröttnade på tjejer. Killar är lättare att förstå och jag vet hur de funkar, haha... coolgleam.gif
aanderss
jaha men jag är inte lagt på de hållet
Orkidétjuven
Nu var det iof delvis ett skämt, men det var inte jag heller först. Inte förrän jag provat:P
aanderss
CITAT (Eva-Helene @ 17-05-2010, 11:52) *
Nämen! Fy så hemskt! Det var riktigt ruttet gjort! ranting.gif
Du aanderss, vilken tur ändå att hon visade vilken rutten typ hon var innan det hade gått längre tid!

Och så det här med kvinnor visa oerfarna/erfarna män - det är så olika så! Mitt råd till dig: börja inte prata sex förrän ni träffats ett par/tre gånger. Många killar börjar med sexpratet redan efter tre meningar wacko.gif Det är inte att visa sig seriös. nono.gif
Och, sist men inte minst: när du träffat någon som lyssnar på vad du har att säga och som du gillar att lyssna på vad hon har att säga - är det något att bygga på! kompiskram.gif

det var hon som började prata om sex. jag var inte alls inställd på de. de verkade som att hon ville testa en om ni fattar vad jag menar
TheLan
Får nog säga ut i från min egen erfarenhet med det andra könet och förhållanden att det som håller är VERKLIGEN inte med killar som är erfarna. Mina längsta förhållanden har varit med killar som har varit mindre erfarna. Mitt längsta förhållande ( 4 år ) var tillsammans med en kille som hade varit med 1 tjej innan mig och det var ett jättebra förhållande men så händer det ju att känslor svalnar. Inget man kan råda över.

Om det bara gäller sex och inget annat så visst då e det väl mer intressant med en kille med erfarenhet men själv har jag aldrig riktigt fattat det där med " bara sex".

Om dom inte vill ha dig för att du inte är lika erfaren så är dom inget att ha aanderss!! För då e dom ganska korkade. En kille som inte är så erfaren kan man ju faktiskt lättare lära vad man själv tycker om. Så länge båda är öppna för att testa saker så spelar erfarenhet ingen som helst roll. Man måste ju ändå lära känna sin partner sexuellt. Ingen är likadan när det kommer till det ämnet och alla tycker om olika saker och så.

Stå på dig och ge inte upp!! Hon finns där ute någonstans smile.gifsmile.gif
aanderss
CITAT (TheLan @ 17-05-2010, 12:53) *
Får nog säga ut i från min egen erfarenhet med det andra könet och förhållanden att det som håller är VERKLIGEN inte med killar som är erfarna. Mina längsta förhållanden har varit med killar som har varit mindre erfarna. Mitt längsta förhållande ( 4 år ) var tillsammans med en kille som hade varit med 1 tjej innan mig och det var ett jättebra förhållande men så händer det ju att känslor svalnar. Inget man kan råda över.

Om det bara gäller sex och inget annat så visst då e det väl mer intressant med en kille med erfarenhet men själv har jag aldrig riktigt fattat det där med " bara sex".

Om dom inte vill ha dig för att du inte är lika erfaren så är dom inget att ha aanderss!! För då e dom ganska korkade. En kille som inte är så erfaren kan man ju faktiskt lättare lära vad man själv tycker om. Så länge båda är öppna för att testa saker så spelar erfarenhet ingen som helst roll. Man måste ju ändå lära känna sin partner sexuellt. Ingen är likadan när det kommer till det ämnet och alla tycker om olika saker och så.

Stå på dig och ge inte upp!! Hon finns där ute någonstans smile.gifsmile.gif


nä då jag ger inte upp även om man ibland har lust till det
Anma
Ja men det kanske är just det du ska göra, ge upp. Att hitta en tjej alltså.

Jag var singel i ett år drygt och letade efter en kille lite så där halvdesperat, tyckte att singellivet var urtrist. Men så började jag att trivas med mig själv och med att bo själv och allt omkring. Bestämde mig för att vara singel i minst ett år och så klart gick det inte lång tid förrän han med stort H ramlade över mig, det var december -92, och sedan dess har jag inte varit singel en minut. Han flyttade in på en gång, fast officiellt var det först efter en månad. giggle.gif

Så kan det också gå.
aanderss
CITAT (Anma @ 17-05-2010, 14:42) *
Ja men det kanske är just det du ska göra, ge upp. Att hitta en tjej alltså.

Jag var singel i ett år drygt och letade efter en kille lite så där halvdesperat, tyckte att singellivet var urtrist. Men så började jag att trivas med mig själv och med att bo själv och allt omkring. Bestämde mig för att vara singel i minst ett år och så klart gick det inte lång tid förrän han med stort H ramlade över mig, det var december -92, och sedan dess har jag inte varit singel en minut. Han flyttade in på en gång, fast officiellt var det först efter en månad. giggle.gif

Så kan det också gå.


låter riktigt trevligt
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon