LindaA
Äntligen! Jag och sambon har längtat efter en digitalkamera och till jul köpte vi en som en gemensam julklapp till oss själva!
Nu ska jag bara ut och fota lite i trädgården, sen ska jag också göra sådana dära fina album som ni andra har..... tongue.gif

Snart får vi bredband också, då blir det ännu bättre!

*lycklig* laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Åsa K, zon 1
Grattis laugh.gif

Det skall bli roligt att se din trädgård.

Så bra det nya året börjar för dej!
Tingstäde
Jättespännande LindaA!

Fast ännu mer spännande att framöver få beskåda trädgården "in natura", kära granne.



Tingstäde tongue.gif laugh.gif biggrin.gif
estet
Här är en till med nyköpt dig.kamera!

Har inte hunnit sätta mej in i funktionen än. Min sambo=teknikfreak har ju såklart lärt sej den. Hans första testbilder har jag i mitt övrigt-album.

Men vänta bara! smile.gif
Tesa
Har också fått digitalkamera. wub.gif wub.gif wub.gif Jättekul!!!! Har bara fullt sjå med att hinna lära mig den och hur man hanterar bilder i datorn samtidigt som jag försöker hålla lite koll på vad som händer här på forumet wacko.gif
Man har ju ett jobb och en familj som skall skötas också:( tongue.gif tongue.gif
Men jag känner på mig att jag och min kamera kommer att få mycket roligt tillsammans framöver...
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon