Full version: Ni som har facebook
aanderss
Ni som har facebook. är den inte konstig nu?

jag kan varken trycka på kommentera eller gilla.
kan ni de?
RitRat
Jag kan, men jag har vänner där som inte kan. Verkar bara drabba vissa.
aanderss
skönt att höra att de inte bara drabbat mig
*Stintan*
Tycker att det ofta är en del knas på Fb.
aanderss
CITAT (*Stintan* @ 22-05-2010, 12:24) *
Tycker att det ofta är en del knas på Fb.

mm för ofta
Aqvakul
Jag har inte haft några problem (än, åtminstone..)
Aqvakul
CITAT (Aqvakul @ 22-05-2010, 12:43) *
Jag har inte haft några problem (än, åtminstone..)

Det skulle jag nog inte ha sagt, för nu har jag samma problem som aanderss... thumbdown.gif
aanderss
CITAT (Aqvakul @ 22-05-2010, 12:52) *
Det skulle jag nog inte ha sagt, för nu har jag samma problem som aanderss... thumbdown.gif



mm jag tycker den strular för mycket
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 22-05-2010, 12:52) *
Det skulle jag nog inte ha sagt, för nu har jag samma problem som aanderss... thumbdown.gif


giggle.gif så typiskt.

Det funkar inte för mig heller nu. -cry-.gif
pejori
Inga problem idag, ännu så länge, men det är mycket knas på den sidan...
Får ofta växla mellan Mozilla och IE...funkar inte den ena, fungerar oftast den andra.
Idag är Mozilla ok.
Aqvakul
Tryckte för en kvart sen på ett märkligt meddelande, varvid jag skickade en film med bikinibrudar till en massa av mina vänner.

Hur kul är det på en skala..
aanderss
CITAT (Aqvakul @ 22-05-2010, 17:09) *
Tryckte för en kvart sen på ett märkligt meddelande, varvid jag skickade en film med bikinibrudar till en massa av mina vänner.

Hur kul är det på en skala..

du är inte ensam om de jag har gjort samma
*Stintan*
CITAT (Aqvakul @ 22-05-2010, 17:09) *
Tryckte för en kvart sen på ett märkligt meddelande, varvid jag skickade en film med bikinibrudar till en massa av mina vänner.

Hur kul är det på en skala..


rotfl.gif f´låt att jag skrattar. Det är sånt man brukar garva åt långt efteråt fast man inte tycker att det är så kul just när det händer.
Alba
CITAT (Aqvakul @ 22-05-2010, 17:09) *
Tryckte för en kvart sen på ett märkligt meddelande, varvid jag skickade en film med bikinibrudar till en massa av mina vänner.

Hur kul är det på en skala..



Förstår ni nu varför jag inte har Facebook. naughty.gif
Jag vågar inte ens tänka tanken hur fel jag skulle trycka och skicka en massa underligheter.
skånepåg
Mitt funkar perfa biggrin.gif
Noak
Jag fick filmen, men eftersom den inte går att se så är väl ingen större skada skedd?
Aqvakul
CITAT (Noak @ 22-05-2010, 18:00) *
Jag fick filmen, men eftersom den inte går att se så är väl ingen större skada skedd?

Nej, men det är lite pinsamt när man skickat den till sin bridgepartner - en dam som passerat 70...
*Stintan*
giggle.gif giggle.gif
Myosotis
laugh.gif
pejori
CITAT (Aqvakul @ 22-05-2010, 17:09) *
Tryckte för en kvart sen på ett märkligt meddelande, varvid jag skickade en film med bikinibrudar till en massa av mina vänner.

Hur kul är det på en skala..


trostar.gif trostar.gif
herkules
CITAT (Noak @ 22-05-2010, 18:00) *
Jag fick filmen, men eftersom den inte går att se så är väl ingen större skada skedd?

jag läste någonstans att den är full m virus? öppnade den aldrig så jag vet inte säkert
Blomstertanten
CITAT (Aqvakul @ 22-05-2010, 12:52) *
Det skulle jag nog inte ha sagt, för nu har jag samma problem som aanderss... thumbdown.gif

Man ska inte ropa hej innan man är över ån flirting.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon