andersen
Man ändrade så man ser hela sidan här på odla, dvs även reklamen på sidan av sidan, när jag kör chrome som webbläsare så ser jag hela sidan, men inte i explorer, har för mej att det var någon inställning på den här sidan men hittar inte det via sök,obs det är bara på den här sidan som jag har det problemet så det är inte egenskaper bildskärm.
Huggorm
Längst ner till vänster ändrar du storleken
Kryddan03
CITAT (andersen @ 24-05-2010, 18:33) *
Man ändrade så man ser hela sidan här på odla, dvs även reklamen på sidan av sidan, när jag kör chrome som webbläsare så ser jag hela sidan, men inte i explorer, har för mej att det var någon inställning på den här sidan men hittar inte det via sök,obs det är bara på den här sidan som jag har det problemet så det är inte egenskaper bildskärm.

Är det den där rullisten längst ner till vänster du menar? På min står det just nu 100 procent men om man klickar på den lilla pilen kan man ställa in olika storlekar.
andersen
Ah ni är underbara tack så mycket smile.gif
Kryddan03
No biggie! smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon