Berith
Jag förstår inte! dunno.gif

När det sitter ett gem i trådarna visar ju det att där finns det bilder. Men sen finns trådar med bilder som ändå inte har nåt gem. Varför? Beror det på varifrån man tar bilderna? Direkt från datorn? Album? Nätet?

Just nu är det amairas tråd Vilken mätare? i Natur som innehåller bilder, men gemet fattas.
Huggorm
Det beror på hur bilderna använts, om dom bara är länkade till blir det inget gem
Berith
Skutta ner till Natur och kolla in amairas tråd så ser man massor med bilder i tråden - alla lika fantastiska som vanligt! Men där finns inget gem som visar att det finns bilder i tråden.

Lika dunno.gif som förut...
Berith
Nu tror jag det kopplade! slap.gif

Trodde du menade att det låg länkar till bilder i trådarna, men du menade nog att bilderna var länkade! Hittade nämligen flera bildtrådar till idag - utan gem! - och där fanns en annan adress till dom bilderna.

thanks.gif
Red Top
Om jag lägger in bilder från mitt album på Odla blir det inte heller något gem.

Däremot blir det ett gem när jag laddar upp bilden direkt från min dator.
Berith
yes.gif

Jag tycker det är kul och spännande och intressant och upplysande och inspirerande och säkert nåt mer att kolla in andras bilder och då ger gemet en bra vink om att det finns just bilder i trådarna.
Red Top
Tycker som du! yes.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon