Full version: Ljudböcker
netha
Var laddar man billigast ner svenska böcker?
Har ni några favoriter ... tacksam för tips inom olika områden. smile.gif

mamamaggan
Laddar inte ner utan köper via bokklubbar. De har erbjudanden titt som tätt att man får någon/några böcker näst intill gratis när man blir medlem och så kanske man måste köpa två - tre stycken första halvåret/året. Så går man ur och väntar på nästa tillfälle. Man kan vara med i flera klubbar samtidigt och får då samma erbjudande från dem.



Köpte på bokrean i februari också .
Huggorm
Jag laddade ner tidigare på en torrentsida som var helt ägnad åt ljudböcker, men den lades ner när fildelningslagarna skärptes för något år sedan. Synd, för den sidan var helt fanstastisk. Sedan dess köper jag bara ljudböcker.
Gertie
Man kan ju låna via internet-bibliotek.
Huggorm
En kompis brukar låna på vanligt bibliotek, men skivorna är ju repiga så ibland kan det försvinna ett kapitel eller två crying.gif
AndersKbg
CITAT (Huggorm @ 27-05-2010, 23:41) *
Jag laddade ner tidigare på en torrentsida som var helt ägnad åt ljudböcker, men den lades ner när fildelningslagarna skärptes för något år sedan. Synd, för den sidan var helt fanstastisk. Sedan dess köper jag bara ljudböcker.

Den är uppe igen...*host host*
*Stintan*
Jag har laddat ner från vanliga biblioteket. Ska strax ladda ner Lilla stjärna, John Ajvide Lindqvist

http://www.elib.se/bibliotek/library_info....=Visa+bibliotek
Huggorm
CITAT (AndersKbg @ 28-05-2010, 00:38) *
Den är uppe igen...*host host*

Mitt konto har blivit inaktiverat eftersom jag inte varit online på länge, och nu verkar det inte gå att få komma med igen no.gif
aanderss
har köppt några på netto
AndersKbg
CITAT (Huggorm @ 28-05-2010, 14:25) *
Mitt konto har blivit inaktiverat eftersom jag inte varit online på länge, och nu verkar det inte gå att få komma med igen no.gif

Tråkigt. Försök med en recovery om du inte har gjort det, annars är det kört. Både registrering och invite är stängda.
netha
thanks.gif alla för tips ... kanske ska jag besöka biblioteket o skaffa mig ett nytt lånekort ... det gamla har gått ut för ett tag sedan.
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon