Virgo
ja, hon springer omkring på tangentbordet o jag vet knappt vilka knappar hon trycker på.
Hon vill visst logga in sig på nån kattsida för att glo på nån snygg pojke. laugh.gif
Ett jäkla jobb med att radera och hålla för enterknappen.
Posse
CITAT (Virgo @ 11-01-2004, 00:10)
ja, hon springer omkring på tangentbordet o jag vet knappt vilka knappar hon trycker på.
Hon vill visst logga in sig på nån kattsida för att glo på nån snygg pojke. laugh.gif
Ett jäkla jobb med att radera och hålla för enterknappen.

Spinn har visst tyvärr inte uppdaterats på ett tag.
Annki
Känner igen problemet! Hade en undulat som gjorde likadant! Mycket apostrofer och annat konstigt blev det! Lugnast var det när vi tittade på naturprogram på TV. Då satt han ovanpå TV:n och kollade ned på rutan!

Nu har jag två busfrön i bur, men mestadels ute. De törs inte anfalla tangentbordet. Men när jag spelar CD:n med nordiska fågelläten blir det cirkus! De kan klart urskilja "farliga" och mindre farliga fåglar. Kul att iaktta.
Almdalen
Min Stina föredrar att ligga på skrivbordet



Ingegerd
Åsa K, zon 1
laugh.gif

Mina gör likadant. Men nu har jag köpt "oss" ett akvarium. Jösses vad poppulärt det är. Jag har fått ställt stolar framför så alla kan sitta och kolla in fiskarna.
Posse
CITAT (Almdalen @ 11-01-2004, 19:14)
Min Stina föredrar att ligga på skrivbordet



Ingegerd

Charmigt med levande brevpress... rolleyes.gif
kryddan
Har haft mina dust3er med vår måns också som envisas med att springa på tangentbordet när jag spelar Bitch mad.gif Tappar ju koncentrationen ju! (Vilken nog iofs är syftet med hans utflykter - han vill attjag ska komma och leka wub.gif
Blomstertanten
unsure.gif Spelar du bitch Kryddan ?

biggrin.gif Jag behöver inte spela ! Är sån naturligt! tongue.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon