Full version: psykolog sökes
lenai
Trädgårsintresserad psykolog sökes - akut. Dock ej för eget behov (även om det kunde behövas ibland).
Ingrid på Västkusten
Kan rekommendera Ina i så fall :-))

Hälsar Ingrid

PS Hoho Ina var är Du? Är pallkragarna begravda under snön?
Tingstäde
Bästa lenai!

Att man ska prata med växterna är ju en gammal god regel - bra om inte annat så för koldioxidens i utandningsluften skull. Detta är ju något som envar kan bistå växterna med.

Men om jag förstår det rätt - att detta gäller växter med särskilt behov av samtalsterapi ? Rör det sig om s.k. tristis- och pendulavarianter?
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Tingstäde
lenai
Hör du Tingstäde, nu är det inte växterna som behöver samtalsterapi utan odlaren. Att döma av din presentation så klarar du dig hyggligt utan. Du låter ju Gud sköta 90 procent.
lena
digitalkarin
lenai; något speciellt som har hänt, eller?
Varför just en trädgårdsintresserad psykolog?
huh.gif
Ingrid på Västkusten
Vem vet? Kanske nått nytt mantra så vi sjunker djupare å djupare i odlingsträsket. Kan ju upplysa om att jag trodde jag hade nått botten för ett par år sedan men ett träsk är ju som bekant bottenlöst.

Har sått nästan fyrtio olika krukor med olika sorters chili. Monomania är nog ett symtom på hur djupt man sjunkigt i träsket.
Och så misstänker jag att odlingsträsk har något att göra med hur mkt man hänger på Trädgårdsforum, hur mkt man chattar med trädgårdsvänner, hur mycket man umgås, hur mkt man byter frön, och hur mkt trädgårdsporr man ägnar sig åt.

Åhh vad jag känner mig skyldig!

Fnissar Ingrid förtjust
Eva i Skåne
Trädgårdsporr, Ingrid!
Är det när man börjat klippa sina buskar i oanständiga former? wink.gif eller är det sex i trädgården, men det är väl inte samma som porr? unsure.gif

biggrin.gif laugh.gif
yla
CITAT (Eva i Skåne @ 12-01-2004, 16:53)
Trädgårdsporr, Ingrid!
Är det när man börjat klippa sina buskar i oanständiga former? wink.gif eller är det sex i trädgården, men det är väl inte samma som porr? unsure.gif

biggrin.gif laugh.gif

eva jag tror det är när man närgånget fotograferar o sprider bilder på blommornas intima delar rolleyes.gif
yla
exempel på trädgårdsporr
Fialotta
laugh.gif laugh.gif laugh.gif rolleyes.gif laugh.gif laugh.gif
Susanne i Linköping
Kan det även vara när man lånat Karin Berglunds "Så i ruta" från biblioteket för tredje gången?? (Skyldig!) laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Ina
Jag är här!! Pallkragarna är översnöade och jag är ju f ortfarande "bara" student... sad.gif
*Felix matte*
Trådens start verkade vara av den allvarligare typen
men slutet ger ett gott skratt biggrin.gif laugh.gif laugh.gif

Ina ... något har du väl hunnit lära dig wink.gif tongue.gif
yla
CITAT (Felix matte @ 12-01-2004, 18:53)
Trådens start verkade vara av den allvarligare typen
men slutet ger ett gott skratt biggrin.gif laugh.gif laugh.gif

Ina ... något har du väl hunnit lära dig wink.gif tongue.gif

jaa vi har en förmåga att spåra ur ibland wub.gif
Ralf
Ina, bara du inte blir överliggare men då kanske du kan jobba på en idrottsplats mellan målstolparna.
Hannele
Jaha, temat porrbilder sån här mörk januaridag...?

Annki
Underbar bild! Men detta kanske man inte ska skämta om? Tänk om någon stackare har blivit djupt förälskad i en Nattens drottning? Ja, nu menar jag växten alltså! Vilket helvete! Den som sticks så övergräsligt!! Och de små stickiga taggarna är nästan omöjliga att få bort... sad.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon