Full version: Frökedja 1 2012
Sidor: 1, 2
Irene_L
Idag fick jag kuvertet med fröer. Nu ska jag bara kolla igenom vad jag vill ha och lägga i nya fröpåsar. Sen på söndag går frökedjan vidare till Crazy4Flowers.
Crazy4Flowers
Åhhh vad roligt, måste gå igenom vilka fröer jag har att byta med. coolgleam.gif
ingaröbo
Var befinner sig fröåsen nu, är ju så nyfiken
Irene_L
Jag skickade frökuvertet i söndags (18 nov) till Crazy4Flowers men jag vet inte om det kommit dit. Såg att Crazy4Flowers inte varit inne på forumet sen den 18 nov.
Margith
Jag är efter Crazy4Flowers i listan.
Kuvertet kom inte till mig idag.
RitRat
Hoppas verkligen att fröpåsen kommer tillrätta, eller rättare sagt att de som får den hör av sig här på forumet. Men vi är ju bara människor, mycket kan hända som gör att vi inte kan skriva så lätt. Visst kan vi vänta :-)

Om andra varvet kan börja inom ett par veckor, kan jag vara med på den (har PM:at Margith).
Crazy4Flowers
Halloj, kuvertet är hos mig, har inte varit på datorn så mycket. Den går iväg imorgon troligen :-)

Skojjigt med massa spännande fröer.
Margith
Nu är kuvertet tillbaka hemma hos mig!
I kuvertet fanns, som vanligt, en massa fröer som jag visste att jag behövde och några som jag inte visste att jag behövde biggrin.gif

smiley_small_hug.gif till er alla som bytt ut innehållet i kuvertet jag skickade.

Nästa varv börjar så fort jag bara hinner. Nånting säger mig att jag måste jobba också (kan det vara samvetet? blush.gif )

Jag skriver nya trådar till nästa varv, håll utkik, de är inte så långt borta.

Margith
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon