Full version: Dagens kattbild
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Biggan_
CITAT (pejori @ 23-08-2008, 23:36) *
Snacka om trångt... Stor och liten i samma fotölj...
[attachment=23168:Bild005.jpg]


Så gosigt! wub.gif
Fenja
Så här hittade jag Erika och Evert här om dagen! Jin och Yang, i god balans wink.gif



Mvh
Fenja
DragonLady
Ylliga bäbnissar wub.gif
Mina två nissar heter Yin och Yang shy.gif wub.gif
Nostalgia
Mamma Wilma, bebis Busan och pappa Birk

[attachment=23239:birk3.JPG]
Cathis
CITAT (Fenja @ 24-08-2008, 23:10) *
Så här hittade jag Erika och Evert här om dagen! Jin och Yang, i god balans wink.gif



Mvh
Fenja


Meeeen wub.gif wub.gif så söta man kan va
tudor
Även en lövkorg kan vara till för mig!
yla
CITAT (Fenja @ 24-08-2008, 23:10) *
Så här hittade jag Erika och Evert här om dagen! Jin och Yang, i god balans wink.gif



Mvh
Fenja

[attachment=23415:Untitled_1.jpg]
oj en pangbild
blev tvungen o ta bort lite jox runtikring
Aqvakul
CITAT (Fenja @ 24-08-2008, 23:10) *
Så här hittade jag Erika och Evert här om dagen! Jin och Yang, i god balans wink.gif



Mvh
Fenja


Verkligen en helt fantastisk bild! tummenupp.gif bravo.gif
tudor
Vilken bild!! Den ska jag ha som skrivbordsunderlägg!!
DragonLady
CITAT (tudor @ 29-08-2008, 14:10) *
Även en lövkorg kan vara till för mig!



Pysse wub.gif
AnnammA
Kan det vara att det är musen som lockar???!!!
Majsilojsan
Här min Idefix som värmer sig i min tröja när vi tittar ut på trädgården
[attachment=23548:Idefix_i_fönstret.jpg]

Här ligger han och slappar i gräset
[attachment=23549:Idden_i_trädgården.jpg]

Och mamma Stella sitter i fönstret och håller koll
[attachment=23550:stella_i_fönstret.jpg]
DragonLady
Det är gossigt inne i tröjan yes.gif wub.gif

Här är min Mäster som till slut har upptäckt att det är nåt spännande som simmar i dammen help.gif
Nostalgia
[attachment=24266:birk3.JPG]

Nu får du komma matte för min pappa vill in ! smile.gif
renate
Oj så vackra kattbilder,det var ett tag jag visade upp mina kattherrar,här är de.
[attachment=24284:2008_09_...__Large_.JPG] Fritz mitt i spenaten
[attachment=24285:2008_07_...__Large_.JPG] Kix
[attachment=24286:2008_07_...igerad_1.JPG] Murvel
Blackelvira
Bild på min lilla "Halta Lotta" med brutet ben. Har gipsat sig i veckan och hon är så duktig. Springer omkring som om allt är som vanligt.
inglan
Hej!
Länge sedan jag lade upp någon bild här, våran Marwin försvann i våras och vi saknade honom så mycket. Men nu i somras skaffade vi en ny kompis till Morris, och han blev verkligen en bra styvpappa. Har hjälpt till att uppfostra det lilla yrvädret Zigge. Såhär gott ligger de ihop ibland! wub.gif

Hälsningar Inglan


Zigge och Morris

Fenja
Vilka godingar Inglas, gosa om dem från oss! wub.gif
Mvh
Fenja
Pia L
Äntligen kommer lillTesslan och Champis överens, dom trängs t.o.m. på mellandelen av klöspelaren då dom ska sova


Tess o Champis.jpg

Monarda
Så skönt att efter nattens utflykter och med magen full av frukostströmming få lägga sig på sin egen matta på ett uppvärmt golv. Det gör gott i gamla kattskrovet!


PA100495a.jpg

Bassen hänger med än, han blev 17 år i somras.
skogstroll
kattmorsan har fått ny energi nu när ungarna är borta...

[attachment=26117:kisse.jpg]
malin72
ok nu har matte bestämmt att jag ska få testa vara lite ute på dagarna för att se om jag går in yahoo.gif jätte lycklig hittade jag detta träd vid altanen
hm inte visst jag riktigt hur man kom ner igen så matte hjälpte mig bravo.gif
och vet ni jag sprang runt med dom stora killarna som bor här hemma och busade och hoppade i konstiga högar som prasslade yahoo.gif så nu sa matte att hon skulle göra något hos någon veterinär så jag kunde vara ute och inte göra bebisar dunno.gif hm jaja men ute ska jag få vara med mina kompisar så jag slipper riva blommorna i fönstret whist.gif
vet ni vad jag lärt mig mera..............det bodde en katt här hemma som dog på julafton och såg nästan ut som jag, nu kan jag det som hon gjorde!!!!!!!!!!!!!
OM JAG HOPPAR PÅ HANDTAGET VID YTTERDÖRREN SÅ GÅR DEN UPP yahoo.gif yahoo.gif


år-2008 1659 (Medium).jpg

Wilmer
Defenitivt så går din gamla katt igen flirting.gif
malin72
titta så goa kompisar dom har blivigt...den stora klunsen som behöver banta a0a.gif och lilla grå dom tvättar varandra och myser in sig ordentligt flera gånger om dagen...måste bara fånga dom när dom tvättar varandras öron ser såååå kul ut a0a.gif a0a.gif men visst är dom gossiga wub.gif wub.gif
[attachment=27023:DSC00973.JPG]

[attachment=27024:DSC00974.JPG]
MariaS
PÅ BEGÄRAN! Prinsen och Chippen


-Titta på mig! Visst är jag fin nu.
[attachment=27203:prins_pa_rygg.jpg]

-SUCK! Att han bara orkar...
[attachment=27204:chippen.jpg]

-SA du nåt eller...
[attachment=27205:prins_blick.jpg]
Krolliljan
Så söta katter ni har wub.gif .
flinga100
Nej, men vilka små missar! wub.gif Är Prinsen och Chippen raskatter? De ser så smäckra ut.
Pia L
Jag lägger in en alldeles dagsfärsk bild på lilla Tess som blev förälskad i *Ulrika*s lilla vovve i en tråd i småpratsavdelningen (för dom som inte läser den tråden)


Tess helförtjust i Ulricas Sally

MariaS
CITAT (flinga100 @ 13-11-2008, 20:02) *
Nej, men vilka små missar! wub.gif Är Prinsen och Chippen raskatter? De ser så smäckra ut.

Jo. Grabbarna är av rasen Devon REx
Myosotis
CITAT (Pia L @ 14-11-2008, 15:57) *
Jag lägger in en alldeles dagsfärsk bild på lilla Tess som blev förälskad i *Ulrika*s lilla vovve i en tråd i småpratsavdelningen (för dom som inte läser den tråden)


Tess helförtjust i Ulricas Sally

wub.gif
DragonLady
Ja vad vore livet utan dessa pyssar o vovvar... outhärdligt. wub.gif
Här är också en som är i form... vaddå?? rund är väl en form??
Hera har precis fått tvätta mina öron och är hon snäll så får hon ligga brevid mej giggle.gif
badabing
Älskar katter, men kan tyvärr inte ha katt pga. allergi i familjen.



Galet gullig bild!
Aqvakul
CITAT (badabing @ 16-11-2008, 20:00) *
Älskar katter, men kan tyvärr inte ha katt pga. allergi i familjen.



Galet gullig bild!

Helt bedårande! wub.gif wub.gif
flinga100
CITAT (badabing @ 16-11-2008, 20:00) *
Älskar katter, men kan tyvärr inte ha katt pga. allergi i familjen.



Galet gullig bild!


O kära nån! wub.gif
blaklocka
CITAT (badabing @ 16-11-2008, 20:00) *
Älskar katter, men kan tyvärr inte ha katt pga. allergi i familjen.



Galet gullig bild!

Oj oj oj. biggrin.gif
Monarda
Hittade några gamla bilder av min underbara Linus, en mycket speciell katt.


IMG_0004d.jpg


IMG_0003a.jpg


IMG_0002a.jpg

Meriona
OJ! Förutom svansen ser Linus nästan ut som en LO! Särskilt på spark-bilden. Är han en norskis? wub.gif
Monarda
Hans mormor var en norsk skogskatt och morfar vet vi inte vad det var för sort. Linus mamma var min allra första katt för länge sedan och Linus liknade henne på pricken, fast större. Hans pappa var en jättestor svart och vit luffarkatt men konstigt nog hade Linus inga spår av hans färger. Linus är också borta sedan många år och jag har haft några katter sedan dess men han har en speciell plats i mitt hjärta wub.gif
flinga100
Vilken fin herre Linus var!

Här är en annan kille som har på sig sin julklapp - en fleecerock som han är måttligt glad åt. Men han sitter så mycket still på altanen, så han behöver lite extra värme så här års.

[attachment=28911:sigge.JPG]
Myosotis
Vad festligt! Det har jag aldrig sett på en katt!
Monarda
Den ser skön ut. En sån skulle gamla Bassen behöva idag, det är 10 grader kallt här och han springer och kollar i alla dörrar och vill inte gå ut. Och så tittar han anklagande på mig som om det vore mitt fel att vi inte har en dörr som går ut till sommaren.


P3220044a.jpg

flinga100
naughty.gif Han tycker att den är sådär... vi får se hur det går.

Bassen är ju för mäktig! yes.gif Kortet med bistra Bassen som jag såg i nån tråd (den här?) är helt underbart.


Monarda
Här kommer repris på bistra Bassen. Man kan ju nästan förstå hur det är att vara en liten mus och möta den blicken! fear.gif


P7190070.JPG

flinga100
CITAT (Monarda @ 30-12-2008, 18:38) *
Här kommer repris på bistra Bassen. Man kan ju nästan förstå hur det är att vara en liten mus och möta den blicken! fear.gif


P7190070.JPG


Ja, vilken mktig kille! Som min sambo sa - han har ett väldigt maskulint ansikte (om nu djur kan ha det giggle.gif ). yes.gif
mimmin
här är min lilla ögonsten.
knystakattens your wildest dreams (alias wilde)
en maine coon på snart 2 år
DragonLady
Åhh vad härlig han är wub.gif
Vill också ha en Maine Coon yes.gif
mimmin
visst e han gosig.
har en svartsköldpadda tjej oxå men min dator vill inte lägga upp bild på henne crying.gif
finns 2 bilder på min kommande coonie på dagens kattbild 2009
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon