Full version: Världens bästa katt
Sidor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
Anki på Öland
CITAT (Myosotis @ 21-05-2012, 10:13) *
Igår kväll kom ÄNTLIGEN min svartvite tillbaka efter att ha varit borta i ca. två veckor. [attachment=70038:5.gif] Jag trodde han var död eller nåt -fear-.gif han brukar inte försvinna så där (mer än den där gången i början), någon dag kan det bli, men nu var jag verkligen orolig sweatingbullets.gif Och den röde har varit såå olycklig, följt efter mig och gnällt hela tiden.

De håller på att gräva ner elledningen här, vet inte om det kan vara det som skrämt honom? Det kanske blev för mycket bullrande och gnisslande maskiner och främmande gubbar. Men i så fall blir han ju genast skrämd igen crying.gif för nu jobbar de igen efter 4 dagars tystnad. Han var här i morse i alla fall och jag proppade honom full med mat så att han förhoppningsvis inte orkar gå någonstans.

Vad skönt att höra att han är tillbaka!! tummenupp.gif
skånepåg
Kärlek wub.gif
Myosotis
Hej skånepåg kompiskram.gif det var länge sen. Allt väl?
skånepåg
Hej, det funkar bra wink.gif
Själv?
Myosotis
Jodå, själv mår jag bra men diverse hönskatastrofer sad.gif
skånepåg
Oj, de pickar inte ihjäl sig?
Trevliga fåglar är de, när jag har mitt hus så blir det nog vaktlar wink.gif
Myosotis
nej det gör de i alla fall inte än. Vaktlar är jag med sugen på, de är söta.
skånepåg
Vad bra smile.gif
Ja söta saker och små goda ägg, men livliga djur är de tongue.gif
Myosotis



Monarda
Vad är det med katter och skottkärror! Min svågers ögonsten Morris älskar också detta färdmedel och ska alltid åka med. Här tronar han överst på lasset.

[attachment=70266:DSC_0887.jpg]
Grönberg
[attachment=70269:P1030074.JPG]
Visst älskar vi varandra....ibland smile.gif
Detta är en "enklare" version av forumet. För att se forumet med formatering och bilder kan du klicka här.
       
Copyright © 2011 Odla.nu. All rights reserved.
          
Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort
 
Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon